Plantronics, ThreeWil en Datahug versnellen workflow van Salesforce.com

Plantronics, ThreeWil en Datahug versnellen workflow van Salesforce.com

Plantronics, ThreeWil en Datahug versnellen workflow van Salesforce.com

06-11-2012

Plantronics, ThreeWil en Datahug versnellen workflow van Salesforce.com


Headsetleverancier Plantronics biedt, in samenwerking met softwareleverancier ThreeWill en Datahug, een nieuwe oplossing voor verkopers die werken met Salesforce.com. Dit maakte Morgan de Ruiter (foto), Head of Strategic Alliances & Consultancy Partners EMEA bij Plantronics bekend tijdens de Gartner ITxpo in Barcelona.

De geintegreerde CRM-oplossing levert automatisch realtime informatie over de klant verstrekken en aangeven wie binnen een organisatie contact heeft met een klant, aldus De Ruiter. Plantronics headsets met Smart Sensor technologie helpen deze applicaties gespreksinformatie bij te houden en vast te leggen waardoor stappen in het CRM-proces komen te vervallen, aldus De Ruiter. 

Popcorn en Datahug

Volgens De Ruiter gaat het om een geintegreerde oplossing. "Stel dat een sales professional een mobiel gesprek ontvangt van een potentiële klant. Het gesprek wordt beantwoordt en op de pc verschijnt een scherm met alle relevante informatie en de geschiedenis en de inhoud van de communicatie met deze persoon. Dit wordt mogelijk gemaakt door Popcorn, een nieuwe app van ThreeWill voor Salesforce.com. Popcorn biedt ook een integratie met Chatter, de sociale enterprise tool van Salesforce.com die samenwerking helpt te bevorderen op basis van contextuele informatie. Popcorn verkrijgt via de Plantronics API’s informatie over mobiele gesprekken. Via Datahug, een nieuwe applicatie die relaties binnen een gehele onderneming in kaart brengt, kan men de beste manier vinden om een prospect te bereiken. Plantronics biedt de gespreksactiviteit in Datahug – zodat men weet hoe vaak een collega met een prospect belt."
 
De integratie, die mogelijk wordt gemaakt door Plantronics' software developers kit (SDK), biedt onder andere ID-informatie over de beller, de status van een mobiel gesprek en of de headset wordt gedragen of niet. Ontwikkelaars die meer informatie willen of de software developer’s connection (SDK) willen downloaden, kunnen de Plantronics Developer’s Connection site.


Terug naar nieuws overzicht

Tags

CRM