Redactie - 20 juli 2012

Salesforce Radian6 biedt nieuwe Insights technologie voor social media

Salesforce.com, aanbieder van cloud computing CRM software, introduceert de nieuwe Salesforce Radian6 Insights technologie en een ecosysteem. Daarmee stelt het organisaties in staat de grote hoeveelheid aan dagelijks gegenereerde social media conversaties zoals uit Facebook en Twitter, te beheren.

Met de Insights technologie kunnen social enterprises de betekenis begrijpen achter miljarden social conversaties in verschillende talen, met diepgaand sentiment, intentie, demografische gegevens en meer. Bovendien biedt het Insights ecosysteem analyses van social leaders, die geïntegreerd kunnen worden in het Radian6 dashboard. Radian6 Insights stelt klanten in staat eenvoudig toegang te krijgen tot nieuwe data, in real time te handelen naar sales- en servicekansen en sociale marketingcampagnes effectiever te implementeren.

Door: Witold Kepinski

Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024 Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024
Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024