Redactie - 15 december 2011

Delta Lloyd en Nobel realiseren Expertise Service Portal


Delta Lloyd Services heeft Nobel gekozen als IT-partner voor de realisatie van een web-oplossing voor hun Expertise Service Center dat is gebaseerd op Mendix software. Het systeem levert functionaliteit die de communicatie met systemen van opdrachtgevers en leveranciers automatiseert. Het gaat om een betere integratie van documenten in dossiers en aansturing van werkverdeling en Service Level Agreements in werkstromen. Verschillende partijen kunnen hierdoor beter samenwerken vanuit een elektronisch dossier. Het nieuwe systeem zal tevens fungeren als backoffice applicatie voor Delta Lloyd’s eigen technische adviseurs en schade-experts.

De kennis en ervaring van Nobel met betrekking tot processen op het gebied van claim & loss handling en expertise, speelt een waardevolle rol in de totstandkoming van het nieuwe systeem. De missie en visie van Nobel om ondernemingen te ondersteunen bij de veranderende wereld, sluit goed aan bij de ontwikkelingen in de branche waarin het Expertise Service Center opereert.

Frank van Donk, manager Expertise Service Center bij Delta Lloyd: “De doelstelling van het Expertise Service Center is zich te ontwikkelen tot hét kenniscentrum op gebied van risico- en schadelastmanagement. De oplossing van Nobel draagt bij aan deze ambitie door onder andere een toename in: klanttevredenheid, kostenbesparing, procesefficiency en schadelastbeheersing. Nobel heeft ons in de pitch overtuigd met hun kennis en ervaring van de processen in de claims managementbranche. De mogelijkheden die het Mendix platform biedt, vooral op het gebied van web-portals en interfaces, heeft ons ervan overtuigd dat we met deze keuze op korte termijn een flinke stap kunnen zetten om onze doelstellingen te gaan realiseren.”
 

Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024 Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024
Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024