Redactie - 18 november 2011

KPN onderscheiden met Avaya-award


KPN heeft van Avaya de Award voor ‘most notable customer win’ ontvangen op het gebied van contact center oplossingen. Deze EMEA-award wordt toegekend aan de Avaya-partner die een unieke oplossing heeft ontwikkeld voor een klant waarbij innovatief is omgegaan met aanbieding en de toepassing van de Avaya-oplossingen en –technologie.

John van der Velden, Managing Director Avaya Nederland: “KPN heeft deze award verdiend met een innovatieve managed services propositie bij een grote financiële dienstverlener. Bij deze financiële dienstverlener is na verkoop en integratie van nieuwe bedrijfsonderdelen een multi vendor infrastructuur ontstaan.

KPN heeft in nauwe samenwerking met Avaya een oplossing geboden waarin de financiële dienstverlener in eigen tempo kan migreren naar een gecentraliseerde infrastructuur en waarmee een TCO verlaging wordt gerealiseerd. Hiermee heeft KPN de basis gelegd voor toekomstige innovatieve oplossingen op het gebied van collaboration en customer service.”
 

Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024 Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024
Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024