Dimension Data vernieuwt wereldwijde merkidentiteit

Dimension Data vernieuwt wereldwijde merkidentiteit

Dimension Data vernieuwt wereldwijde merkidentiteit

10-05-2011

Dimension Data vernieuwt wereldwijde merkidentiteit


Leverancier van ICT-diensten en oplossingen Dimension Data onthult vandaag zijn nieuwe merkidentiteit. Het besluit om de merkidentiteit te vernieuwen, past bij de strategie om wereldwijd meer servicegebaseerde oplossingen te leveren, op consistente wijze over meerdere technologieën. De Dimension Data Groep breidt momenteel de infrastructuur voor het bieden van IT-services uit om zo een consistentere en gestroomlijnde klantervaring te bieden. Ook maakt het bedrijf bekend dat zijn Aziatische dochteronderneming Datacraft zijn naam verandert in Dimension Data.

Brett Dawson, CEO van Dimension Data: “Onze evolutie om meer servicegebaseerde oplossingen te leveren, was voor ons de aanleiding om ons merk te vernieuwen, zodat het onze strategie ondersteunt en ons goed positioneert voor de toekomst. Dit is meer dan een eenvoudige kleurverandering. Ons merk bestaat al 28 jaar en heeft ons geholpen bij de groei naar de zeer succesvolle wereldwijde onderneming die we momenteel zijn. In plaats van een radicale aanpassing van het logo hebben we het beeldmerk geactualiseerd, zodat het meer in lijn is met onze zakelijke activiteiten en meer relevantie en geloofwaardigheid biedt in de markt.” Dawson wijst er verder op dat de vernieuwing van het merk geen relatie heeft met de overname van Dimension Data in oktober 2010 door NTT.

Doordat Datacraft zijn naam verandert in Dimension Data, heeft het bedrijf nu een consistent merk voor al zijn systems integration-activiteiten in 49 landen op vijf continenten. “Wij hebben geluisterd naar onze klanten”, zegt Dawson. “Ons vernieuwde merk symboliseert het committent van onze medewerkers aan onze klanten en de collectieve energie van de groep. Onze technische expertise, kwaliteit van werken, vriendelijkheid en professionaliteit worden in onderzoeken onder klanten als uitstekend betiteld. Volgens klanten onderscheiden we ons hiermee in de markt. Daarom investeren we continu in onze mensen door het ontwikkelen van expertises en mogelijkheden om klantprojecten consistent en op een kwalitatief hoogwaardige manier uit te voeren.”
 

Terug naar nieuws overzicht