Het afgelopen jaar opgestarte Centre of Excellence (CoE) van Ingram Micro dient op het gebied van Cyber Security een speerpunt te worden voor het services-kwadrant van de value added distributeur richting het partnerkanaal. Het in Utrecht gevestigde ...
Cybercriminaliteit ontwikkelt zich en mensen zijn vergeetachtig: dat zijn de twee belangrijkste redenen waarom cybersecurity nog bovenaan de prioriteitenlijst van elke IT-manager zou moeten staan. Zo vertelt Eddy Willems, security evangelist bij G DA...
In visieplan Engage2025 van Orange Group is een groeiende rol voor de zakelijke tak Orange Business Services ingeruimd. Daarbij ligt de focus steeds meer op end-to-end oplossingen voor wat Frank Baggermans, MD Orange Business Services Benelux, de ‘...
Meer thuiswerken, vindt een meerderheid van het personeel een goed idee. Toch missen, vooral jongere, medewerkers ontplooiingsmogelijkheden. Zij voelen zich ‘ongezien’. “Op afstand werken is niet alleen een technisch vraagstuk; er spelen ook so...
Door de coronapandemie kon Transfer Solutions zijn 25-ste verjaardag begin november niet groots vieren. Dat wordt in 2021 nog ingehaald. Wel gebruiken Jurgen Duijster (directeur) en Arjan van der Palen (business unit manager) het einde van dit kalend...
Juist in deze onzekere COVID-tijden moeten organisaties in actie komen. Volgens VMware-hoofd channel-organisatie Kenneth del Rio van Heese is de aanhoudende noodzaak om mensen thuis te laten werken voor veel organisaties eerder een kans dan een probl...
Sinds september dit jaar is Jochem van Zelst in dienst als Director Infrastructure Solutions bij Protinus IT met als belangrijkste opdracht de positie van Protinus in de infrastructuurmarkt verder uit te bouwen. “De vraag naar infrastructuur oploss...
Equinix en Cisco trekken steeds meer samen op. Eric Bruins (Manager Partner Sales Benelux bij Equinix) en Daan de Groot (Head of Partner Organization Netherlands bij Cisco) geven gezamenlijk aan dat ze partners willen helpen om hun klanten een totale...
Een rijke klantervaring en transparantie over datagebruik naar de klant toe; neem hem/haar uiterst serieus. Dit vormt de kern van Next-Gen SAP Customer Data Platform. “Customer Experience (CX) is een integraal onderdeel van de intelligente onde...
De jongste aanwinst van het wapenarsenaal tegen digitale aanvallen gaat verder dan Endpoint Detection & Response (EDR) en heet daarom eXtended Detection & Response (XDR). “Wij vangen alle relevante signalen af en analyseren die”, ...