Witold Kepinski - 23 september 2014

LoveMyCustomer (LMC) officieel overgenomen door Trivento

Per 1 september 2014 is LoveMyCustomer (LMC) officieel overgenomen door Trivento. Met de overname van LoveMyCustomer breidt Trivento haar ICT-dienstverlening uit met online, real-time klantonderzoek via mobile devices.

Volgens Gert Oortgiesen, directeur van Trivento, is de overname van LMC een logische vervolgstap. “Al ruim een jaar werkt de Trivento-cel Touch samen met LMC aan de ontwikkeling en continue verbetering van het Mobile Research Platform van LMC. De behoefte naar het meten van real-time klantbeleving en customer experience, wordt steeds groter. Behoefte aan real-time klantbeleving is voor veel bedrijfstakken cruciaal, zeker in omgevingen waar klanten gemakkelijk de overstap naar de concurrent kunnen maken. Consumenten worden kritischer en bedrijven moeten snel en doeltreffend kunnen anticiperen op behoefte. Met het binnenhalen van LoveMyCustomer geven we invulling aan de ambitie om onze dienstverlening uit te breiden met het aanbod van standaardoplossingen naast de maatwerkoplossingen die we nu realiseren.”