Redactie - 08 juli 2014

RealOpen IT versterkt servicedesk met nieuwe IAM specialisten


RealOpen IT, IT-dienstverlener op het gebied van Identity & Access Management, versterkt de RealOpen IT Service Desk (RSD)met twee Identity & Access Management-specialisten.

De service desk fungeert als ‘single point of contact’ voor klanten en medewerkers van RealOpen IT die ondersteuning nodig hebben bij het beheer en support van de geleverde oplossingen. Recentelijk is deze helpdesk uitgebreid met nieuwe diensten: beschikbaarheid van een configuration management database ( CMDB ) en WIKI pagina’s voor klanten. Dankzij deze uitgebreide ondersteuning wordt de dienstverlening verhoogd en volledig inzichtelijk gemaakt. Om de groei van het aantal contracten het hoofd te bieden en de vernieuwde services nog meer slagkracht te geven, zijn per 1 juli twee nieuwe werknemers aangesteld: Sander Baas en Iris Kuiper. Beiden hebben veel ervaring ‘in het veld’’ opgedaan en hebben een brede kennis van IAM en de veel voorkomende valkuilen en processen bij onderwijsinstellingen en gemeentes.

Sander Baas wordt aangesteld als consultant en is een Identity & Access Management (AIM)-specialist die afkomstig is van de gemeente Amsterdam. Baas was de afgelopen vier jaar bij de Dienst ICT verantwoordelijk voor het beheer en onderhoud van de Identity & Access Managementomgeving.

Iris Kuiper vervult per 1 juli de rol van technisch specialist. Kuiper was de afgelopen zeven jaar werkzaam bij het ROC Leiden, waar werkzaam was als systeembeheerder en netwerkspecialist. Ook was zij verantwoordelijk voor het beheer van de Identity Management omgeving bij de ROC.

 

Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024 Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024
Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024